
Prawo do odstąpienia od umowy
Nasi Klienci mają prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi nas powiadomić o swojej decyzji w formie oświadczenia, np. pismo wysłane tradycyjną pocztą lub pocztą elektroniczną.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy niezwłoczne naszym Klientom wszystkie otrzymane płatności. Wcześnije jednak należy odesłać nam zwracany towar.
Towar należy odesłać na adres Polskie Młyny Sp. z o.o. Al. XX -Lecia 36, 96-515 Teresin nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Polskie Młyny o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwracane produkty spożywcze nie mogą być otworzone.
Reklamacje
Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy pełną odpowiedzialność za wady. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym www.skleppm.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz gwarancją.
Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pomocą poczty e-mail na następujący adres mailowy sklep@skleppm.pl lub listownie na adres Polskie Młyny Sp. z o.o. , ul. Połczyńska 97A, 01-303 Warszawa. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres e-mail, za pomocą którego Klient złożył zamówienie oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji oraz w miarę możliwości dowód zakupu.
Reklamacje są przez nas rozpatrywane w terminie 14 dni.
Prawo do odstąpienia od umowy oraz reklamacje są szerzej opisane w regulaminie portalu.