Zwroty i reklamacje

Prawo do odstąpienia od umowy

Nasi Klienci mają prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi nas powiadomić o swojej decyzji w formie oświadczenia, np. pismo wysłane tradycyjną  pocztą lub pocztą elektroniczną.
 
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy niezwłoczne naszym Klientom wszystkie otrzymane płatności. Wcześnije jednak należy odesłać nam zwracany towar.

Towar należy odesłać na adres Polskie Młyny SA Al. XX -Lecia 36, 96-515 Teresin nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Polskie Młyny o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwracane produkty spożywcze nie mogą być otworzone.

Reklamacje

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy pełną odpowiedzialność za wady. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym www.skleppm.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz gwarancją.

Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pomocą poczty e-mail na następujący adres mailowy sklep@skleppm.pl lub listownie na adres Polskie Młyny SA, ul. Połczyńska 97A, 01-303 Warszawa. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres e-mail, za pomocą którego Klient złożył zamówienie oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji oraz w miarę możliwości dowód zakupu.

 
Reklamacje są przez nas rozpatrywane w terminie 14 dni.

 

Prawo do odstąpienia od umowy oraz reklamacje są szerzej opisane w regulaminie portalu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl